Alla inlägg under september 2012

Av Carin Leijon - 19 september 2012 17:03

Det bara regnar å regnar, vill ju ut på promenader... Va på gymmet i söndags, cyklade en mil, det blir nog en tur imorgon.... På lördag ska jag rida för första gången på 18 år och det ska bli så kul...
Har gått ner 2 stl i kläder och det känns bättre än på länge. Jag ska klara detta, gå ner 37kg... Har snart bara 27kg kvar... Hoppas nå -10kg strecket nästa vägning.
Det känns verkligen, magen är inte lika svullen som förr (såg gravid ut) benen och armarna känns slankare och jag orkar så mycket mer... Kryper nästan ur skinnet om jag inte får röra på mig några ggr i veckan. Ska sätta mig och göra en lista på olika mål och planer jag har i framtiden, lite peppning.
Chao!

Av Carin Leijon - 14 september 2012 12:27

Åååååå, va gott!
Fixade ihop en omelett å den blev så god!

Av Carin Leijon - 11 september 2012 21:02

Kommer i mina jeans som legat nerpackade i typ 3 år... Helt makalöst underbart, har ju hela 10 par jeans helt plötsligt...nu kan jag kasta väck det enda paret jag kunnat använda, eller kanske ge bort till nån bättre behövande.. De ramlar bara av mig ändå ju....
Är så lycklig!!

Av Carin Leijon - 11 september 2012 13:21

Woho, -1,8kg sen förra veckan! Hur bra e inte d... Har totalt gått ner 8,1kg på 6 veckor nu. Har bara 28,9kg kvar nu.... Tog en 8km idag å lämnade lilleman på dagis, härligt med promenad på morgonkvisten....får se om jag tar en till promenad imorgon.
Här är lillbus när han talar i telefon! Underbara barn!!

Av Carin Leijon - 10 september 2012 21:41

De va ett tag sen nu men jag blir väl snart varm i kläderna igen!
Tänkte skriva lite om allt möjligt här...
Kampen om mina extra kilon jag dragit på mig med mina tre graviditeter och livet för övrigt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Carin heter jag och bor utanför Uddevalla med min sambo och våra tre barn. Jag älskar att umgås med nära och kära när jag inte arbetar, jobbar som undersköterska på en Strokeavdelning...

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards