Alla inlägg under november 2012

Av Carin Leijon - 29 november 2012 11:42

Det snöar, å jag har sommardäck... Ingen bra kombo. Men gubben har lovat att byta i helgen.
Vi har kalasat hela helgen för älsklingen och vi har haft jätteskojj, jag å min goa svägerska avrundade med breaking dawn part 2 på söndagen.. Underbar film, men de måste ju komma fler, de kan liksom inte bara ta slut sådär..
Vi är äntligen klara i vardagsrummet, å det blev så bra.. Ska sätta ut lite bilder, har ju julat lite oxå så nu e d extra mysigt...är sjukt nöjd...

Viktväktarna har stått still ett tag, men jag har inte gått upp nått i vikt eftersom jag hela tiden tänker på vad jag stoppar i mig... Hinner inte med riktigt, jobb, hem, barn, läxor å allt annat... Men jag måste ta mig i kragen igen, det har ju gått så bra.

Av Carin Leijon - 21 november 2012 22:15

Min älskling fyller idag! Hela 40... Tänk vad tiden går, han va ju 22 å jag 16 när vi träffades... Hur gick detta till!? Å vi har ju inte åldrats en dag å jag fick visa leg på systemet i förra veckan... Å vi är fortfarande nykära, i allafall ibland ;-)..... Kalas kommer vi ha nästan hela helgen, släkten på fredag å vänner på lördag så d fullt upp å trevligt kommer vi ha!
Vägde mig idag vilket jag ångrar, har gått upp 1,2 kg sen förra veckan fast jag fick roliga veckan idag så det är kanske inte så konstigt...
Här är vi kära å galna sommaren vi träffades -94

Av Carin Leijon - 19 november 2012 00:28

Jag har vart urkass på att uppdatera bloggen, har jobbat som en blå denna vecka.... Ska bättra mig, lovar!
I helgen har vi i allafall renoverat vardagsrummet, känns skönt att det äntligen är klart, då kanske msn kan få upp lite på väggarna å pryda huset lite så det ser mer koseligt ut.
Lilleman har fått utslag igen över hela kroppen, blir galen på dessa virusar som härjar runt. Om bara föräldrar kan ta sitt ansvar å hålla barnen hemma när de är sjuka så kanske man kunnat minska de här tokutbryten av alla sorters virus å bakterier!? Vad vet jag... Jo, jag ska då inte skicka lilleman på dagis denna veckan, han får vara hemma å bli ordentligt frisk och bli av med sina utslag... Min lilla salamikorv.... ?

Av Carin Leijon - 4 november 2012 08:13

Ja, precis så är det. Jag fryser hela tiden även fast vi eldar sönder här hemma, jag är trött, sov typ hela dagen igår fast det kliade i kroppen å jag ville till gymmet. Sen lunghinneinflammationen har jag inte kommit igång med träningen å jag mår kasst av det... Jag måste ta mig dit nu nästa vecka.
Jag saknar mina goda vänner oxå, tjejerna som förgyller min vardag, har inte träffat dem på snart två veckor då vi har haft fullt upp att vara sjuka här hemma och så har jag jobbat....

Så nu har jag gnällt klart! Ha en underbar söndag mina vänner!

Presentation


Carin heter jag och bor utanför Uddevalla med min sambo och våra tre barn. Jag älskar att umgås med nära och kära när jag inte arbetar, jobbar som undersköterska på en Strokeavdelning...

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards