Alla inlägg under april 2013

Av Carin Leijon - 28 april 2013 15:47

I fredags kom släkt på kalas! Lilleman fyllde 2år så vi slog ihop sessan å hans... I går va de torp som gällde, hämta mina nya glasögon å linser och även sessan fick brillor. Sen hängde en klasskamrat hem så de va lek hela eftermiddagen, idag har både sessan å mellanprinsen kompisar, å nu snart dyker mormor å låssasmorfar, kusiner å moster upp på lite kalasfika... Fullt upp me andra ord..

Va hos tandläkarn i fredags å borra en tand, jävlar va ont jag hade i mun igår, de e bättre idag som tur e. Hoppas det inte blir inflammerat så jag måste rotfylla...

Av Carin Leijon - 20 april 2013 14:36

Åkte på magsjuka igen, förstörde min sessas födelsedag totalt, pyjamasparty med kompisar... Rubbet... Blir så trött på mig själv, fast jag vet att jag inte kan hjälpa det...
Hoppas det inte blir förhinder till nästa vecka för då kör vi istället...

Av Carin Leijon - 11 april 2013 11:34

Jag hämtade den igår, så ikväll blir det träning när liten har somnat... Har sovit jättedåligt inatt så jag är supertrött men träna det ska jag.
Hälsade på min kära Mor å låsaspappa igår, som rensade garderober. Jag fick mammas kläder hon växt ur så allt från stl 38-42 fick jag med mig hem... Sjukt, att jag kommer i så små kläder. Det gör mig ännu mer motiverad att nå mitt mål så nu jäklar blir det hårda bud....
Passade på att prova hennes fina bal/bröllopsklänningar oxå å det passade som en smäck... Bild kommer längre ner!

Imorgon är det fredag, middag ute å bio blir det då med min älskling, skönt med lite vuxentid. Behövs verkligen nu...

Å jusstja... Kommer börja jobba 100% igen.... Så nu är jag nöjd...

Av Carin Leijon - 8 april 2013 09:39

Äntligen, platån övervunnen! Trodde jag skulle ge upp ett tag men jag klarade det!
Nu har jag gått ner exakt 20kg och då har jag bara 12,4kg kvar sen är jag bannemej i mål!

Det kommer nu mer bli mer koncentration på att stärka musklerna i magen, lår och rumpa. Så extra fettet försvinner och jag blir fastare... Det sladdrar en del nu. Väntar med stor förväntan min träningsdagbok jag köpt från adlibris, där kan jag skriva ner det jag tränar. Skriver även ner i VIktVäktar appen men det känns bra att ha det på papper oxå. Skriva i telefonen eller datorn blir inte det samma som att skriva med penna... Tycker jag...

Det konstiga i det hela är att jag fortfarande ser mig som fet, speciellt när jag ser mig i spegeln. Har inte vant mig i min nya kropp, ser ju absolut skillnaden på mina kläder då allt blivit för stort så jag är inte helt blind...men det där sladdriga och slappa är fortfarande där, magen och låren ser samma ut, antar att det tar ett tag innan ögonen och för att inte tala om psyket vänjer sig med mitt nya jag...

Av Carin Leijon - 3 april 2013 18:11

I snart tre veckor har vi haft sl, så skönt... Tog mig en spontan promenad igår på en mil, kändes oerhört skönt att rensa lite tankar å få bort stressen... Har åkt på magkatarr igen så jag gick hem söndag lunch från jobbet... Mådde skit å orkade knappt stå på benen.... Det känns lite bättre nu men det är inte riktigt bra....
Just nu sitter vi ute på altanen å myser i solen! Underbart!

Av Carin Leijon - 3 april 2013 18:11

I snart tre veckor har vi haft sl, så skönt... Tog mig en spontan promenad igår på en mil, kändes oerhört skönt att rensa lite tankar å få bort stressen... Har åkt på magkatarr igen så jag gick hem söndag lunch från jobbet... Mådde skit å orkade knappt stå på benen.... Det känns lite bättre nu men det är inte riktigt bra....
Just nu sitter vi ute på altanen å myser i solen! Underbart!

Presentation


Carin heter jag och bor utanför Uddevalla med min sambo och våra tre barn. Jag älskar att umgås med nära och kära när jag inte arbetar, jobbar som undersköterska på en Strokeavdelning...

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards