Alla inlägg under maj 2013

Av Carin Leijon - 14 maj 2013 17:04

Började idag igen, nu ska det köras hårt innan bikinin ska på! Har varit lat i över en månad nu...
Tog en promenad på förmiddagen, nästan 5km blev det och snart ska jag å tösen på zumba!
Imorrn tar jag en promenad å lämnar lilleman på dagis, det blir en 8km innan jobb... Har satt ett mål, innan juni ska jag klara av att jogga 1km... Så det är hög tid att börja nu, om än lite sent... På fredag kör jag cykel activo å söndag Sh'bam så veckan är fullbokad..., jhihaaaaa
Skriver in tösen idag på gymmet så vi kan träna ihop, så på söndag följer hon med mig igen...

Presentation


Carin heter jag och bor utanför Uddevalla med min sambo och våra tre barn. Jag älskar att umgås med nära och kära när jag inte arbetar, jobbar som undersköterska på en Strokeavdelning...

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards