Alla inlägg under februari 2013

Av Carin Leijon - 27 februari 2013 19:32

Äntligen, våren börjar sakta men säkert komma! Å jag bara längtar tills det blir bar mark å jag kan testa mina nya joggarskor... De e såååå sköna!
Har snart gått ner 20kg så jag är så nöjd.

Av Carin Leijon - 6 februari 2013 05:46

Å sista dagen sen två dagar ledigt... Träningen igår gick bra, iallafall BodyPumpen sen var jag så slut så jag orkade bara med 20 min zumba, men jag tjänade 8 VV points... Nu har jag själv börja märka förändringar med min kropp, jag är inte lika plufsig längre, midjan har blivit smalare och jag känner mig mycket piggare... Snart kan jag nog börja köpa nya kläder då de jag har blivit för stora...
Chefen ropade in mig igår och erbjöd mig vikariat till 31 augusti, så nu kommer jag komma på LAS listan, underbart! älskar mitt jobb!
Lilleman vaknade halv fem idag och ville gosa me mammi, sötnos
Kortet längst ner är taget förrgår när jag lämnat på dagis...

Av Carin Leijon - 4 februari 2013 08:51

Å bara 15kg kvar... Underbart... Så lite har jag inte vägt sen Jesus gick i kortbyxor... Eller lite å lite, de e lite för mig. Idag ska jag ta en 8km till, lämna lilleman på dagis. Det har snöat i natt men inte mycket så det går utmärkt att gå. Sen ska jag hem å duscha å åka å sola innan jobbet tänkte jag...
Imorgon väntar två gympass, BodyPump å zumba, häääärligt...jobbar kväll på fredag så då promenerar jag igen å lämnar lilleman om det inte är halkigt ute, skogsvägarna här är direkt livsfarliga om det är halt. Å bilisterna har inte vett att köra lugnt...

Av Carin Leijon - 3 februari 2013 13:29

Åkte på det igen jag å lilleman... Som tur va var bi rätt pigga... Fick såklart sjukanmäla mig från jobbet fredag å lördag å boka av gympassen lördag å idag... Men i morse kl8 gav jag mig iväg på en promenad, 8km blev det och det var underbart. Är det fint väder imorgon promenerar jag å lämnar lilleman på dagis då jag jobbar kvällen... Tänk vad vacker det är när solen tittar fram och det börja ljusna.. Nästan magiskt...
Vet inte om jag skrivit det men jag har börjat räkna viktväktar points igen så nu går det bra! Imorse visade vågen 95,7kg så jag har gått ner mer än 50% av det jag ska... Känns underbart...
Snart blir det middag å sen tar jag mig en tur till Mellerud å hämtar tösen som sovit hos sin kompis...

Presentation


Carin heter jag och bor utanför Uddevalla med min sambo och våra tre barn. Jag älskar att umgås med nära och kära när jag inte arbetar, jobbar som undersköterska på en Strokeavdelning...

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards