Alla inlägg under december 2012

Av Carin Leijon - 22 december 2012 20:48

Längtar samtidigt som jag inte längtar, komisk känsla! Mår inge vidare just nu, har hjärtklappning å ångest hela tiden å jag vet inte varför, å detta gör mig förbannad... Varför måste jag må dåligt just nu? När man ska vara glad å förväntansfull.. Det stör mig... Har till å me börjat röka igen å jag som INTE skulle halka dit igen.. Uselt...
Måste ta mig ett tag i kragen å gaska upp mig, för barnens skull....
God Jul önskar vi!

Av Carin Leijon - 16 december 2012 22:46

En vecka kvar till jul, känner hur ångesten å stressen tar över. Varje år är det samma sak, vi ska alltid vara ute i sista sekund med klapparna... Måste lära mig vara ute i god tid.

Igår var jag på Baby Showe, hur kul som helst... Det är så mysigt att bara vara tjejer som träffas å äter, leker, skrattar, dricker (inte den gravida såklart) och umgås... Fina presenter var det oxå. Bilder kan ni se nedanför...

Gjorde om granen idag, köpte nya kulor och glitter. Så nu är den röd och silvrig... Det var guld förut... Blev fint tycker jag..

Av Carin Leijon - 11 december 2012 22:04

Min älskade jacka har kommit och mina vinter stövlar, kan inte annat än att älska dom... Utan att jag visste om det hade jag till å med lyckats få samma färg på jackan som ett par av stövlarna.... Najs..
Mår lite bättre idag men kommer vara hemma imorgon oxå, är fortfarande bomförskyld å det känns inte bra att jobba då, speciellt inte på ett sjukhus.. Lilleman ska på dagis imorgon, har kurs men jag funderar på att hoppa över den, orkar inte... Då kanske jag kan passa på att vila lite, har haft busen hemma dessa dagar då jag varit dödssjuk... Det märks att han är rastlös nu, så dagis gör han nog gott...
Fick hem väggordet idag som jag vann på tradera, sjukt nöjd med det!

Av Carin Leijon - 9 december 2012 19:27

Har fått världens förskylning, värre en en manlig förskylning å då e man dödssjuk.... Lilleman har fått halsfluss stackars barn, men han börjar pigga på sig nu. Det märks då han blivit en värre än innan, han e högt å lågt å ingenstans, va får de all energi ifrån? Å nu när man bara vill sova så är det fullt ös medvetslös, å inte kan jag skicka honom till dagis heller förens på onsdag, hjälp.... Men det blir väl bättre....
Hann i allafall julpynta innan jag blev så här dödssjuk...
Har till å me försökt bota mig med Irish Coffe i flanellpjyamas.....

Presentation


Carin heter jag och bor utanför Uddevalla med min sambo och våra tre barn. Jag älskar att umgås med nära och kära när jag inte arbetar, jobbar som undersköterska på en Strokeavdelning...

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards