Alla inlägg under oktober 2012

Av Carin Leijon - 25 oktober 2012 18:21

Hahahaha, de kom typ fyra flingor sen gick det över i hagel... Vinter har i allafall kommit, de e kallt som ja ni vet vad ute...så jag eldar som aldrig förr...
Annars väntar jag på att få börja träna igen, blir galen å jag e för trött efter jobbet för att ge mig ut å gå me lilleman... Sen ska ju hemmet städas, det ska diskas, tvättas, läxor ska göras, barnen ska duscha, å lägga sig... Jobba dagturer i all ära, men man hinner ju ingenting sen e man så skitslut efter jobbet att man bara vill kräkas...men jag älskar det, känns så bra att vara tillbaka på jobbet igen.
Imorrn e jag ledig, då ska jag vara barnvakt en stund sen drar vi å handlar inför helgen å på lördag e d oktoberfest... Ska bli så skoj å ännu roligare att jag kom i klänningen jag köpte. Elva kilo har jag gått ner nu... Känns super!

Av Carin Leijon - 21 oktober 2012 06:28

Ska göra 12 pass på 14 dagar, har gjort hälften av dom å e så trött. Får väl se hur trött jag är nästa söndag då med sviter av oktoberfest å ett kvällspass på tolvan.

Igår var vi på Skövde arena med DHB, jätte skojj hade vi med bowling å bad hela dagen... Så man var gött mör igår kväll. La mig vid 22 å somna direkt.
Nu ska jag jobba, hade!

Av Carin Leijon - 11 oktober 2012 23:06

På måndag å tisdag går jag intro på ett äldreboende, för att börja jobba timmar i kommunen igen och idag ringde sjukhuset å jag fick mer jobbtider i oktober. Synd bara att lönen kommer månaden efter. Imorgon ska jag nog gå till arbetsförmedlingen och skriva ut lite papper för att börja jobba i Norge.
Det blir nog bra detta, snart...
Här e jag innan jobbintervjuen

Av Carin Leijon - 10 oktober 2012 07:30

Tror inte d e sant, detta går ju superbra!
Har inte skrivit på länge, har haft mycket. Ridningen gick superbra, hade så kul så när jag har råd ska jag börja ta lektioner.
Tysklandsresan var suverän, trots att jag var sjuk hade vi jätte kul å vi överlevde flygresan, e ju så rädd.
Jag har fått timanställning på tolvan igen så nu jobbar jag äntligen efter en månads arbetslöshet. Jag ska ev börja jobba på kommunen oxå så jag har lite olika projekt på G.
Jag har gått ner totalt 10,5kg nu och det känns underbart... Mina byxor jag tog fram för ett par veckor sen börjar bli stora, de trista är dock att jag inte kan träna då jag har lunghinneinflammation ....
Här nedan har du mig å lillbus!

Presentation


Carin heter jag och bor utanför Uddevalla med min sambo och våra tre barn. Jag älskar att umgås med nära och kära när jag inte arbetar, jobbar som undersköterska på en Strokeavdelning...

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards