Direktlänk till inlägg 8 april 2013

Jag vann!

Av Carin Leijon - 8 april 2013 09:39

Äntligen, platån övervunnen! Trodde jag skulle ge upp ett tag men jag klarade det!
Nu har jag gått ner exakt 20kg och då har jag bara 12,4kg kvar sen är jag bannemej i mål!

Det kommer nu mer bli mer koncentration på att stärka musklerna i magen, lår och rumpa. Så extra fettet försvinner och jag blir fastare... Det sladdrar en del nu. Väntar med stor förväntan min träningsdagbok jag köpt från adlibris, där kan jag skriva ner det jag tränar. Skriver även ner i VIktVäktar appen men det känns bra att ha det på papper oxå. Skriva i telefonen eller datorn blir inte det samma som att skriva med penna... Tycker jag...

Det konstiga i det hela är att jag fortfarande ser mig som fet, speciellt när jag ser mig i spegeln. Har inte vant mig i min nya kropp, ser ju absolut skillnaden på mina kläder då allt blivit för stort så jag är inte helt blind...men det där sladdriga och slappa är fortfarande där, magen och låren ser samma ut, antar att det tar ett tag innan ögonen och för att inte tala om psyket vänjer sig med mitt nya jag...

 
 
Malin

Malin

30 april 2013 11:13

Vad duktig du är!! Grymt bra jobbat :-)

http://stripes.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carin Leijon - 22 september 2013 08:41

Kom med stormsteg, synd att värmen är borta men hösten är allt bra vacker! Ska väl ut å promenera nån dag snart... Jobbet funkar klockrent, trivs så bra! Blir så glad bara jag tänker på att jag har ett jobb, som jag valt att jobba på, inget jag söke...

Av Carin Leijon - 10 september 2013 18:01


Är så lycklig men samtidigt så lessen... Det måste vara stress, över allt, jobb, hem, resan till Berlin, barnen som gör revolt å jag själv... Blir så trött på mig själv, varför kan jag inte bara fortsätta vara lycklig, som alla andra människor?! Ja...

Av Carin Leijon - 27 augusti 2013 20:37

Jag har fått fast tjänst, precis där jag ville! Underbart! En helt ny avdelning som jag får vara med att bygga upp... Förskylningen jag drog på mig för ett par veckor sedan förvandlades till halsfluss från helvetet, har jag aldrig trott jag skulle d...

Av Carin Leijon - 10 augusti 2013 21:28

Har vi haft, på måndag är det dags för jobb igen, de två sista veckorna på näl sen blir det uddevalla igen... Efter två månaders uppehåll med träning å viktväktarna så startade jag i torsdags... Drog på mig en rejäl förskylning när jag chockade kro...

Av Carin Leijon - 14 juli 2013 11:24

Kvaaaaar, sen semester! Underbart! Längtar ordentligt nu! Huset blir så fint, inglasning till altan beställd.... Det kan inte bli bättre! ...

Presentation


Carin heter jag och bor utanför Uddevalla med min sambo och våra tre barn. Jag älskar att umgås med nära och kära när jag inte arbetar, jobbar som undersköterska på en Strokeavdelning...

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards