Alla inlägg under augusti 2013

Av Carin Leijon - 27 augusti 2013 20:37

Jag har fått fast tjänst, precis där jag ville! Underbart! En helt ny avdelning som jag får vara med att bygga upp...
Förskylningen jag drog på mig för ett par veckor sedan förvandlades till halsfluss från helvetet, har jag aldrig trott jag skulle dö så gjorde jag det nu.... Men efter några dagars penecillinkur dansade jag röva av mig på bröllopet, åååå så skojj vi hade, åååå så vackert det var. Underbart vackert...
Imorgon ska jag tatuera mig, mitt efternamn ska få pryda min rygg.... (Bild kommer)
Och på lördag flyger vi till Berlin.... Har haft hjärtklappning i över två veckor för detta... Men men, vad gör det om 100 år....
Natti natti

Av Carin Leijon - 10 augusti 2013 21:28

Har vi haft, på måndag är det dags för jobb igen, de två sista veckorna på näl sen blir det uddevalla igen...
Efter två månaders uppehåll med träning å viktväktarna så startade jag i torsdags... Drog på mig en rejäl förskylning när jag chockade kroppen då här ligger jag i soffan helt utslagen.
Nästa lördag är det bröllop för sambons kusin, hoppas jag kommer i klänningen :-)
Sommaren har för övrigt varit kanon, sol, bad å massa gjort här hemma! Även myshelgen i Mellerud var lyckad, nu längtar vi till Berlin....
Nedan kommer lite sommarbilder!

Presentation


Carin heter jag och bor utanför Uddevalla med min sambo och våra tre barn. Jag älskar att umgås med nära och kära när jag inte arbetar, jobbar som undersköterska på en Strokeavdelning...

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards